Главная » 2015 » Январь » 6 » Інтерв'ю з розробником гри PYŁ (Пил)
12:21
Інтерв'ю з розробником гри PYŁ (Пил)

Одним ввечері ми вирішили взяти інтерв'ю з розробниками польської гри PYŁ (Пил) - ось воно тут. Розмова піде про історію створення і самої гри, в нашій студії Ярек Швирчек - програміст коду ігри і графічного ядра. Інтерв'ю було перекладено з польської мови на російську.

Відмінно! Давайте перейдемо до гри, коли з'явилася ідея створення компанії з розробки комп'ютерних ігор?
Ярек: Ідея зародилася ще в середній школі, з двома з інших творців «Пилу» (Адам Скальски, Томаш Влодарек), ми тоді зробили логічну гру «Таурус», ну а я потім переніс дві гри з Amiga на PC. І все це робила одна фірма (в даний момент неіснуюча) - Атарес з Хожува.

Як виникла ідея створення гри PYŁ?
Ярек: Адам Скальски і Майкл Майзер - два графічних дизайнера, письменника і рівневі дизайнери гри PYŁ, їм прийшла в голову ідея повісті і геймплея, як вони разом працювали в рекламному агентстві. У той час я створив основу для «Пилу» - графічний движок, коли ми зустрілися, виявилося, що у нас є ідея і технології. Тому ми вирішили шукати видавців і вдало змогли *сміється*.

У дитинстві ви знали, що ваша робота буде пов'язана з створенням ігор?
Ярек: Так, уже в п'ятому класі початкової школи я розробив декілька настільних ігор, дві з них були нагороджені у конкурсі, один в молодіжній газеті. Це були дні комунізму, до нас дійшла лише незначна інформація про те, як виглядає зріла ігрова індустрія на заході. Натхненний їх роботами, я створив в настільні ігри до кінця початкової школи.

Хто є автором сценарію і звідки ж бралася ідея, для створення ігрового світу?
Ярек: Як я згадував раніше, сценарій і ігровий світ придумали Адам і Майкл, вони виросли в Сілезії, промисловій частині Польщі, там же і атмосфера старих заводів, яка була поруч з нами. І що кожен з нас мав пристрасть до класичних SF: Aliens, Star Wars, Blade Runner - це було також натхненням.

На самому початку гравцеві показується захоплюючий ролик, з використанням 3D анімації. Як знімалося це відео?
Ярек: Цей ролик створено від початку і до кінця, Адамом і Майклом, були також призначені креслення брата Майкла - Рафаеля. Все в результаті чого пішло близько п'яти місяців.

Хто написав звуковий супровід до гри PYŁ?
Ярек: Музика написана особою, зазначеною нам видавцем гри. Всі звукові ефекти вибирав і скомпонував Томаш Влодарек.

Як змінилося ваше життя після видання гри PYŁ?
Ярек: На жаль, ми зі славою розійшлися - у той час ринок ігор в Польщі був дуже слабо розвинений, не було професійних виробників та інвесторів. Єдиною можливістю продовження роботи в цій галузі був виїзд на Захід, звідки надходили конкретні пропозиції. Втім, тут ми в підсумку не мали успіху.

Розкажіть детальніше, про своїх колег, які працювали з вами над створенням гри.
Ярек: Основних авторів було чотири (крім мене), Адам і Майкл - графічні дизайнери, аніматори, дизайнери рівнів, письменники. Тому - програміст і звукорежисер. Багато проекти та ідеї приходили також від брата Майкла, Рафаель - карикатурист.

Чи замислювалися ви про продовження гри, щось на зразок відродження?
Ярек: Здавна ношу в голові думка і працюю над нею - перенести на комп'ютерну версію гру в Пил (для процесора Unity), щоб оновити її у свіжій версії і, таким чином, залучити інвесторів для нового епізоду.

Цікаво було б подивитися на це творіння! Як ви ставитеся до того, що PYŁ люблять не тільки в Польщі, а ще і в Європі?
Ярек: Для нас це дуже приємно і дивно, що навіть у порівнянні із західними аналогами, наші ігри краще в плані виразності і смаку. Те, що нашими іграми зацікавилися в Росії, для нас вкрай відмінно, оскільки в них є елементи, пов'язані з вашою країною. Космічний корабель «Анастасія» два перших епізоду гри - це розбитий в пісках Арени Російський космічний корабель.

Просмотров: 490


Онлайн
Free hit counters
Меню сайта

Форма входа


Поиск

Календарь
«  Январь 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Реклама

Поделится
このエントリーをはてなブックマークに追加

Статистика
LiveInternet